Alla inlägg under november 2009

Av latisha eke - 30 november 2009 21:31

Alltså just nu är jag så himmla arg!! Det är faan prov hela tiden , på stålfors , det hatar jag !! Skolan är helt underbar :) Men proven tar kåålpå mig. Alltså engelska prov i morgon och dagen efetr fysik , vad är det häär ?? :O

Aja ska ta och avsluta skulle bara visa min ilska :D Är jäävligt arg , dom pluggar sönder min hjärna Anyway , det fick bli ett kort hat inlägg haha xd <3 hejdå på er alla!


//Kram.latishaeke<3

Av latisha eke - 30 november 2009 20:47

Hejsan alla söta läsare ;D

Nu sitter jag hemma, efetr min långa dag.

Först så var det skolan , vi hade idrott , engelska lunch no, bild , matte/svenska (halv klass svenska andra halvan matte) och sita lektionen var slöjd. Fast dom som gick i syslöjdfick sluta yeey !! :D så jag fick sluta en timme tidigare  hahha xd <3

Men men , efter skolan så gick jag och erna till stan , eller vi åkte buss dit . Vi hade kul , först gick vi till pasta reustrangen , erna skulle äta , jag åt inget tog bara lite annanas som var gratis. Sen så gick vi till biblioteket och pluggade till Fysiken, jag skulle endå lämna tillbaka ett par böcker men hade glömt dom hemma så lika bra att stanna där en stund än att gå hem å inte ha något att göra. vid 20 över 6 började vi gå hem mot mig , för då var maten klar hemma. Så vi gick till mig , sen så åt jag på mitt rum så erna inte behövde vänta xd<3 Vi han plugga en liten stund till innan erna var tvungen att börja röra sig hemmot. Nu har jag typ duchat tvättat håret , ätit mat och hela baletten , så nu kommer jag nog att sitta vid datan och chilla lite haha xD <3Eller så blir det att titta på tv med mamma nu ;) Min dag vart i allafall lyckad, planerna var som planerade och tänkta ;)



Dagens låt :



Jag valde den här låten eftersom att allt i den här låten passar in på allt som har hänt i dag mellan mig och erna,  om allt vi har snackat om , och vad det handlade om . Lyssna , låten är gryymt bra om man fattar texten , och eftersom att jag är ett twilight fan så blir det ju ännu bättre för min del ;)

Byee ! <3

P.S köpte twilight tidning i dag :D <333


// Kram.latishaeke<3



Av latisha eke - 30 november 2009 07:21

Hejsan alla söta bloggläsare! :D<3

Jag har precis vaknat , och är as trött, vaknade 5 i 7, har precis valt kläder och sånt.Snart ska jag äta frukost , mamma tvingar mig till det, för hon säger attt de är viktigt och bla bla bla .. -.-

aja, mina planer i dag är att jag ska till biblioteket, lämna böcker som jag har lånat, Erna förljer nog ochså med. Eftersom att jag endå är där så  kan jag stanna kvar där nån timme och plugga till Fysiken, för vi har prov nu på Onsdag :( 

men i allafall , hatar måndagarna, alla lektioner som jag hatar är på måndagarna, slöjd no matte osv. Men men , de finns inge man kan göra år dä , så ?

Som sakt , erna kommmer nog följa med ming till bibblan på stan, för hon behöver också plugga till provet eftersom att hon inte gjorde de i går ;) xd<3


Men ska nog ta att avsluta moste kila i väg nu , inlägget fick bli kort ;)<33


//Kram.latishaeke  

Av latisha eke - 29 november 2009 23:04

Hej , jag får väll hoppas att detta blir det sista inlägget om jag inte blir mer rastlös än vad jag är nu

Aja, detta är en låt av Michael Jackson , jag är ett jävligt stort fan til han , men endå låten heter : you rock my world, you know you did,  Njuut av den härliga artistens röst ,<33 :D

P.S - låten är med lyrisc , så sjung med xd<3




Aja, nu ska jag fixa bilder på picnik , och trååka tills jag blir trött, typ alla har loggat ut från msn nu så vad ska man göra ? :( jaja , kan inte luffa för mkt här heller ;) så vi ses i morgon ;) skriver säkert på morgonen

Och sen blir det ju ett på kvällen , som vanligt, det får börja bli min rutin, aja nu ska jag at och avsluta och luffa vidare på picnik.com - rekomenderar att fixa dina bilder där :D

JAja nu ska jag sluta, pöss! <3


//Kram.latishaeke

Av latisha eke - 29 november 2009 22:57

AA somsagt klockan  är22.55 och är inte trött, såå sitter här lite, tänkte lägga in några klipp på willsmith - bel air




Och en till som heter jump on it ;)<3


Av latisha eke - 29 november 2009 22:44

Alltså jag har absoluut såå trååk, så det finns inte, bara för att ha lite roligare än vad jag har så tänkte jag bjuda lite , här kommer några låtar , ;)



Det var första låten med rihanna ;) :D <3


Nästa är :



Lite störra skärm för att videon är rätt så bra ;) Vet inte om låten är gammal eller inte , men bra är den i allagal (:<3




För er som tycker om reggea njuut, för låten är otroligt bra , det finns en bra låt till den kommer här :





BÄÄST XD  <3333







Av latisha eke - 29 november 2009 22:40

Hejsan alla , tråkar på här hahaha :D men tänkte lägga in en låt  haha den är rätt så bra : Day n night ;) Njuut <3

Av latisha eke - 29 november 2009 22:00

Shudeluddan alla !! :D

Jag har inte varit inne på länge men jag tänkte endå berätta lite om mina tre fantastiska dagar !


Fredagen.27 november 2009

I fredags så sov Amie över hos mig, vi hade grymt kul , vi flummade lite . Det mästa vi gjorde var väl att sitta och snacka och datan, meningen var igentligen att vi skulle gå på New Moon the twilight saga , fast det visade sig att malin endå inte hade reserverat platser , så vad ska man göra ? I allafall, dagen efter

Lördagen den 26 november 2009 så gick vi på bio fast vi titta inte på new moon , vi tittade på 2012, alltså filmen var grryymt bra ! , jag och Amie såg den vi kom lite sent till den för igentligen var det menat att vi skulle se new moon, men det får bli en annan gång

I allafall, dagen i dag var också bra , jag och Erna va, vi hade också gryymt kul, vi tittade en lite bit på Drag me to hell ( en film) och sen surfa vi lite på internet.

Aja nu sitter man och bloggar, funderar på att lägga in fler än ett inlägg per dag, kanske 2 ska nog försöka med 1 på morgonen och 1 på kvällen för att se om planerna gick som de skulle och vilken förendring det blevom vad man hade förväntat sig på morgonen smart häär va ? ^^

Jaja , nu får det nog räcka, ska vara lite inne på facebook, se vad som har hänt där, säkert vännerförfrågningar som vanligt  

En bild på mig, hade inget att göra så , men vi ses så alla vet see yaa <3



// Kram.latishaeke

Presentation


Mitt namn är Latisha Eke och jag bestämmde mig för att börja blogga av egen vija och inte press som det vissa brukar göra. Och i just den här bloggen vill jag dela med mig till resten av folket om vad jag gör om mina vardagar och hur det ser ut i mitt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Omröstning

Är du en ..
 Kille ?
 Tjej?
 Flicka?
 Pojke ?
 Man ?
 Kvinna?
 Tant ?
 Gubbe ?

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Skönhet & massa tips !

om du klickar här så kommer det komma en massa tips om skönhet , mode och mycket mycket mer !
Hoppas ni tycker de är kul att läsa :)

Mode & massak skönhets tips !

Om du tittar in på mina katogerier så kan du hitta en länk där det står skönhet och mode ,där jag skriver om mina, tips om mode och en massa skönhetstips !
Hoppas ni klickar er in där !

Latisha Hissar och Dissar

I mina kategorier så finns det en länk där det står Hissar och Dissar , om ni klickar in där får ni se veckans hiss och diss, där jag skriver om vad jag rekomenderar och vad som har fått mig på bättre humör, de är nästa lite tips om vad jag rekomenderar om att göra och vad jag tycker är dåligt ! Klicka in där och se mer !

RSS

eiu32


Ovido - Quiz & Flashcards