Alla inlägg under december 2009

Av latisha eke - 31 december 2009 14:40

Hejsan alla läsare !

Ja i dag är det nyårsafton . Och mormor kommer och hämtar mig och Thevin klockan 3.

Och jag mår inte så speciellt bra i dag , har ont i huvudet och sånt , så undrar hur jag ska klara av allt ljud när jag inte ens kan lyssna på högsta volym musik hemma som jag alltid brukar göra :/ Ja man får väll hoppas att jag blir bättre till kvällen. Och det är ändrade planer det blir ingen Amie i dag :( Jag vill såå himmla gärna dit , men det går inte om jag mår som jag mår , och mamma ska ut i kväll , så jag har inget annat val än att sova hos mormor. Fast det är ju endå kul där.

Alltså tro inte nu att jag inte får vara ensam hemma, jo , jag får det . Men inte när jag är sjuk eftersom att jag kan få Astma anfall och ja , då händer det grjejer.

Ja nu har jag i allafall packat klart , och en till sak , det blir ingen blogg video kanske senare i kväll så kommer jag filma lite men det kommer inte att bli så att jag lägger in den i dag utan den lägger jag in i morgon i stället i sånna fall .


Men skulle bara skriva lite om hur dagen ser ut och ja , så ser det ut i stortsätt.


Gott nytt år alla !


Ha det bäst !!


//Kram.latishaeke<3

Av latisha eke - 31 december 2009 01:30

Nu vet jag inte alls vad som kommer hända i morgon/idag (eftersom att kl är 02.20.) eftersom att thevin min lillebrorsa ska till mormor på nyår och han vill nt åka dit själv.

Jaja , iaf så sitter jag och lyssnar på rätt så lugna låtar och försöker göra mig trött :/ Fast det går inte :( Igår sommnade jag klockan halv 7 på morgonen :O Och de måste bli en ändring på det.


Fast nu sitter jag och lyssnar på älsklings artisten Robert Pattinson <33


Här kommer en låt från han :



Ha det bäst !!


//Kram.latishaeke.


P.S Videbloggar i morgon , så håll utkik !

Av latisha eke - 30 december 2009 14:36

Hejsan alla söta bloggläsare!

Ja jag tänkte komma med mina planer inför dagen .

Ja Amie kommer runt klockan 3 till mig , och vi ska även fira nyår tillsammans så det är saker som måste planeras.

Sen så ska man vänta på att en person ska komma och be om förlåtelse, eller att hon vill reda ut det här bråket.

Ja , sen så ska jag ladda ner minst 3 filmer i dag

Så alla ni som läser bloggen !

Jag ber er !

KOMMENTERA EN FILM SOM NI TYCKER ÄR BRA ! SÅ SKA JAG LADDA NER DOM TRE SOM FICK FLEST "RÖSTER". SEN SÅ SKRIVER JAG ETT OMDÖMME I ETT ANNAT INLÄGG NÄR JAG HAR SETT FILMERNA. OCH LÄGGER UT TRAILERN PÅ BLOGGEN !


Ja jag kommer nog video blogga senare i kväll.

Juste om ni skriver New Moon så hsr jag redan den filmen.

Så hällst Komedi eller läskiga filmer.


Ha det bäst !


//Kram.latishaeke<3




P.S Glömmde visst lägga ut bilden på när jag hade smetat ut min ansikts mask.

Men så här blev det :

  

Haha ser ut som ett spöka jag vet !! ;)


Här kommer nästa bild :

  


Bjöd på båda . Mitt Face ser ut som en hey baburiba ! Haha

Men ni får bli nöjde med det .


Ha det bäst !


//Kram.latishaeke<3


Av latisha eke - 30 december 2009 00:56

Hejsan bloggen !

Ja som sagt jag har ju berätta om min dag , fast nu på kvällen runt 9 nån stans så skulle jag börja smeta på min ansikts mask och det fungerade värkligen alltså !

Den är såå himmla bäst !

Tur att jag köpte en ny i dag också .

I morgon ska jag vara med Amie och på Nyår sover jag där by the way.

Så jag längtar . För vi ska ha sååå hiiimmla kuul alltså !! <33

Jaja har precis lagt på luren efter att väldigt långt samtal med Amie . Vi har snackat i telefonen ganska länge haha .

Och på nyår när jag ska vara med henne  så ska vi ha hemma spa . Vi ska bada (med bikibi förstås) Och vi ska ha ansikts mask och vi ska titta på film och sacka om allt och en liten gnytta till :)

Min hy har blivit jätte len och slät och fin efter den här ansikts masken . GUUUD den är så himmla bra alltså , och billig . Endast 20 kr , och ni som inte har sätt bilderna och läst så mycket kan skrolla ner lite för där ser ni bilden på hur förpackiningen ser ut , priser och innehåll.



Så ha det bäst !


P.S ni som inte orkar köpa ansikts maskar eller som inte hittar eller inte har råd vat vet jag ,kan ju göra ansikts maskar med ingridienser som ni kan hitta hemma i erat egna kök ellet i en vanlig mat butik . Ansikts maskarna är gjorda efter eran egna hud typ . Vill ni har respet om det så kan ju ni kika in på mina katogerier . Där klickar ni in er på skönhet och mode . och där får ni reda på mina skönhets tips.



Ha det bäst !!



//Kram.latishaeke<3


Ojasn glömmde visst en sak . Nu har jag laddat ner New Moon the Twilight Saga .

Så dom som har min msn , kan ju alltid fråga så kan jag skicka filmen till er. Det är utan sveskt text tycärr, men det är jäävligt bra kvaletet.


Ha det bra puss o kram


//Kram latishaeke.


oj jag glömmde en till sak . Nej jag bara skoha xD :D


Hehe hejdå på er ! <33


Eller jo jag glömmde faktiskt säga att ni får bilder på mig när jag har smetat på ansikts masken i morgon . För orkar faktiskt inte lägga upp bilderna på datan.

Sen blir det videoblogg.:D


Ha det bäst !


//Kram.latishaeke<33

Av latisha eke - 29 december 2009 19:06

Hejsan bloggen ! Och alla ni som läser min blogg ^^

Min dag har varit jäääävligt tråkig.

Först så vakande man halv 1 och sen stress fixa sig för att mamma säger att jag hon och brorsan skulle ner en sveng på stan . På stan så går vi runt och handlar lite . Jag köper ett 5 pack örhängen (små örhängen från gina tricot)

Det var 50 % REA på det .Senare så köpte jag en till ansikts mask, och i samma sort som på bilden i gårdagens inlägg.

Och sen gick vi till Mc'donalds och åt . Jag åt en hamburgare mellan strips och en paj . Ingenläsk för min del , bara en liten vatten .

Sen efter det så gick vi runt lite till och jag tjatade hela tiden om att jag ville gå hem . Fast jag fick inte gå i förväg pågrund av en andledning som är lite privat för att dela med sig till alla läsare. Och sen så kom vi hem nyss. Och det var meningen att jag och Erna skulle ha som ett litet eget hemma spa men så blir det helt enkelt inte . Eftersom att det tydligen blev försent för henne och komma hit , så hela min dag har ju blivit hela jävla förstörd tack varae min jävla mamma . !!!!!!!



Ha det bäst !


//Kram.latishaeke

Av latisha eke - 29 december 2009 13:27

Hejsan alla små sötasom läser min blog !

Ja i dag har jag i allafall planer , och de är planer som jag inte är osäkra över.

Anyway. Jag ska till stan med mamma och min lillebror Thevin. Vi ska dit ner, och så ska nog jag shoppa lite inne på Gina Tricot eftersom att jag fick ett pressentkort på 500:- i julklapp.

Senare så blir det att umgås med erna , vi ska ha som en liten "hemma spa" Vi ska bada , ha ansikts mask , och så vidare :)

I gårn så somnade jag klockan 5 på morgonen, så jag vaknade halv 1 i dag :O

Så brukar det alldrig hända mig , jag är uppe till halv 3 i vanliga fall , och sen så försöker jag sova.

Ja men så ser stortsätt min dag ut .

Senare i kväll så kommer bilder från mig och ernas "hemma spa"

Och sen kommer det också bilder på min dags shopping och outfit.


Ha det bäst !


//Kram.latishaeke<3


Av latisha eke - 28 december 2009 22:29

Hejsan alla !

Nu har jag bytt blogg designe som ni kanske ser :)

Hoppas att ni tycker att den blev fin , och en till sak som jag har ändrat är text färgen , jag gjorde den vit , tyckte att det blev för mycket rosa ;)

Så hoppas alla tyckte den blev fint , och nästan alla bilderna som är på toppbilden är ny tagna.

Om ni vill göra sånna här bilder till eran blogg eller något annat så går ni in på :

www.picnik.com

Där kan ni göra en massa skoj med era bilder :)


Ha det bäst !


//Kram.latishaeke<3



P.S - erna vill ha min

 

hallsduk som jag köpte i

 

dag haha xD

 

Nu är den min :)

 

Men älskarej endå Bästa

 

Vän <33 :)

Av latisha eke - 28 december 2009 20:45

Hej alla som läser min blogg , min dag har varit toppen som sakt, om ni inlägget jag skrev innan detta så får ni mer fakta om min dag :)

Ja som sak angående förra inlägget , så lovade jag att lägga in bilder från dagen. Och det blev ett litet missförstånd där. Jag glömmde ta bilder när vi gick runt i affärer , men jag ska gottgöra er med bilder från Cafe't för där så tog både jag och hon massvis med bilder, bilder som blev konstiga och bilder som blev bra , så hoppas att ni nöjer er ! Och glöm inte att vi bjuder på oss själva ;)


Här kommer bilderna :

                  

        


Cafe Latte är gott ! :)


Ja och så såg bilderna ut på cafe't

Det var jätte mysigt där vi satt och pratade om allt. Och vi hade jätte kul ;)

Hoppas alla andra också haft det kul.


Nu kommer bilderna fråndagens shopping :



Varan till venster om bilden är en är en sån där gjer som man har för ögonen .

Och det andra är en ansikts mask.


  


Sen köpte jag en halsduk. Den är jätte mysig varm och tjock.




Priser :


Ansikts mask : Face Mask Natural Strawberry. Deep Cleansing Mask.

Lemon, Strawberry & Passion Flower. Kostade 20:- i H&M


"Sov ögon bindeln saken" kostade 29.50 :- 50% REA - på H&M


Halsduken kostade 250:- Fast 50% REA på den ( 125:- blir de då ) På Monky



Ha det bäst !


//Kram.latishaeke

Presentation


Mitt namn är Latisha Eke och jag bestämmde mig för att börja blogga av egen vija och inte press som det vissa brukar göra. Och i just den här bloggen vill jag dela med mig till resten av folket om vad jag gör om mina vardagar och hur det ser ut i mitt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Omröstning

Är du en ..
 Kille ?
 Tjej?
 Flicka?
 Pojke ?
 Man ?
 Kvinna?
 Tant ?
 Gubbe ?

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Skönhet & massa tips !

om du klickar här så kommer det komma en massa tips om skönhet , mode och mycket mycket mer !
Hoppas ni tycker de är kul att läsa :)

Mode & massak skönhets tips !

Om du tittar in på mina katogerier så kan du hitta en länk där det står skönhet och mode ,där jag skriver om mina, tips om mode och en massa skönhetstips !
Hoppas ni klickar er in där !

Latisha Hissar och Dissar

I mina kategorier så finns det en länk där det står Hissar och Dissar , om ni klickar in där får ni se veckans hiss och diss, där jag skriver om vad jag rekomenderar och vad som har fått mig på bättre humör, de är nästa lite tips om vad jag rekomenderar om att göra och vad jag tycker är dåligt ! Klicka in där och se mer !

RSS

eiu32


Ovido - Quiz & Flashcards