Direktlänk till inlägg 9 maj 2010

Söndag !

Av latisha eke - 9 maj 2010 21:39

Nu är det söndag igen och man är alltid lika deprimerad för att skolan ska börja. Det är den här speciella tråk dagen i veckan, och hittar man inte på någonting så blir det dubbelt så mycket deprimerande. I alla fall så har jag varit med Amie, hon ringde mig vid 1 och frågade om vi kunde vara. Så jag stack dit och åt både mat och fukost där hihi ^^ tackar man tackar. Sen stack jag hem för mammas jobbar kompis Veronika skulle komma hit och bjuda på fika, sen kollade vi på mammas gammla kläder som hon och jag fick ärva. Så nu har man i alla fall fått lite nytt i garderoben, fast det var mäst sommar kläder, eller sommriga färger.


Goda nyheter finns dock en sådan depprimerande söndag !


 Jag fick ett papper från expressen att ungdommar redan nu borde skaffa jobb och känna på arbetslivet vilket gör det enklare för dom att passa tider och göra följande uppgifter. Därför erbjöd de mig om att fylla i en blankett om jag ville börja jobba som  försäljare av expressen. Jag känar 1000 :- i månaden + små dricks och efter en månads försäljning så får jag två biobiljetter. Dagarna man då ska jobba är, lördag och söndags förmiddagar, vilket jag tycker är värt. Så känar jag lite extra pengar och jag tycker att man känar bra. 1000:- och ganska mycket på en månad och tänk hur mycket det skulle bli på ett år :O + lite dricks. Jag har i alla fall fyllt i blanketten och mamma ska posta den i morgon. Man får bara hoppas på att man får jobbet !


Önska mig lycka till, förmodligen så får jag besked om ansökan om några dagar.

Vad har ni haft för er ? KOMMENTERA !!!

Detta blir sista inlägget för ikväll så ni får sova gott och drömma sött !

 
 
Ingen bild

Jariii

9 maj 2010 22:01

Jag skulle ju kommentera.. vet inte riktigt vad jag ska kommentera om :P

*dubbelt så mycket deprimerande* ska vara "dubbelt så depprimerande".
*tackar man tackar* ska vara "man tackar".
Stavfel på "gamla", du har skrivit *gammla*.
*mäst* ska vara "mest".
*känar* ska vara "tjänar".

Kul men "jobb" ju :)
Alltså får du pengar i hand då?
En kompis till mig sålde Aftonbladet förut men han fick inte pengar utom han fick poäng som han sedan kunde byta mot olika saker man kunde välja från en lång lista.
Exempellvis, om han fick 10 poäng för varje såld tidning så kunde han till slut beställa en PlayStation 3 för 10.000 poäng. :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av latisha eke - 20 maj 2010 08:41

Godmorgon ! Jag vaknade på ett bra humör i dag. Nu sitter Erna på min säng och vi ska ta sällskap till skolan. Det är fint väder så både hon och jag har shorts på oss :) Ja det finns inte så mycket att skriva mer än att jag LOVAR att jag ska lägga in...

Av latisha eke - 19 maj 2010 20:55

Hejsan, som ni ser så är det lite ändringar men jag håller på att fixaen ny header, så den kanske kommer vara klar tills i morgon eller på fredag vi får se. Men under tiden så kommer det att se ut så här. Hoppas att det är okej med det ! Detta är s...

Av latisha eke - 19 maj 2010 20:17

Ni ser, rubriken talar   Jag har varit ganska på ett bra humör idag. Vilket jag ser som en bra grej, jag hade ju inte direkt förväntat mig att humöret skulle vara på topp eller botten som igår, men någonstans där mitt i mellan vilket som det var. Har...

Av latisha eke - 19 maj 2010 07:37

God morgon ! Har ni sovit gott då? Konstigt nog ( med tanke på mitt huhmör igår) så vaknade jag upp på ett väldigt bra humör. Jag tror nog att skolan kommer att bli bra idag. Dels att jag får ha min reserv nyckel tills jag får till bax min riktiga ny...

Av latisha eke - 18 maj 2010 20:44

Okej, för det första det drabbar mig mitt humör alltså och snart dödar det mig, bara för att jag mår på ett visst sätt betyder dte inte att det behöver drabba min skola, det förstör ju för i helvete allt för mig. Okej jag hade kemi prov idag japp hur...

Presentation


Mitt namn är Latisha Eke och jag bestämmde mig för att börja blogga av egen vija och inte press som det vissa brukar göra. Och i just den här bloggen vill jag dela med mig till resten av folket om vad jag gör om mina vardagar och hur det ser ut i mitt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Kategorier

Besöksstatistik

Omröstning

Är du en ..
 Kille ?
 Tjej?
 Flicka?
 Pojke ?
 Man ?
 Kvinna?
 Tant ?
 Gubbe ?

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Skönhet & massa tips !

om du klickar här så kommer det komma en massa tips om skönhet , mode och mycket mycket mer !
Hoppas ni tycker de är kul att läsa :)

Mode & massak skönhets tips !

Om du tittar in på mina katogerier så kan du hitta en länk där det står skönhet och mode ,där jag skriver om mina, tips om mode och en massa skönhetstips !
Hoppas ni klickar er in där !

Latisha Hissar och Dissar

I mina kategorier så finns det en länk där det står Hissar och Dissar , om ni klickar in där får ni se veckans hiss och diss, där jag skriver om vad jag rekomenderar och vad som har fått mig på bättre humör, de är nästa lite tips om vad jag rekomenderar om att göra och vad jag tycker är dåligt ! Klicka in där och se mer !

RSS

eiu32


Ovido - Quiz & Flashcards