Alla inlägg den 10 maj 2010

Av latisha eke - 10 maj 2010 22:01

Nu är det bestämmt att jag ska blogga på http://www.latisha.blogg.se jag kanske kommer att uppdatera nya inlägg här då och då men vi får se, bloggen kommer i alla fall att finnaskvar här i all evighet, men man får hoppas på att ni fortsätter att följa mig där. Och jag lovar denna gång att detta är sista gången jag byter, orkar jag inte blogga där längre så är denna blogg min sista chans för som dagt så kan jag uppdatera inlägg här men det är bara om jag vill. Hoppas vi ses där !


www.latisha.blogg.se 

Av latisha eke - 10 maj 2010 07:46

Det är okej med skolan och att man måste vara inne och sitta vid normala bänkar på lektioner, men snälla nån kan man inte skippa naturskolan ? Speciellt nu när vädret inte passar och då man hällst vill vara inne. Så det blir alltså att spendera hela dagen i naturen, vilket igentligen är bra men inte när det är grått och målnigt och förmodligen så kommer det säkert regn lite senare..  Men en bra sak med natur skolan det är att vi bara går i skolan tills på Onsdag sen är vi lediga trosdag och fredag så vi får 4 dagars ledighet jippi !! Sen börjar vi dessutom halv 10 varje dag så jag tror nog att vi  kommer sluta skapligt bra tid i alla fall. Jag var (som ni kanske märkte på inlägget igår) väldigt deppad i går, för att det är så jobbigt att vakna tidigt ta sig till skolan med den där otroligt tunga väskan, med idrottskläder matte böcker och hela baletten ligger i. Uch men nu när det är natur skola så behöver man ingenting än bestick med sig ? Det var i alla fall vad Qui sa till mig , man får hoppas på att dagen blir bra nu när den endå har börjat dåligt. Men jag åker till sjulsta (där naturskolan är) med Madde och Qui så hörs vi när jag kommer hem så kommer det nog bilder .


Här får ni en bild på mig, man kan tro at jag har typ mys kläder på mig, men det är dagen outfit :O

 

Okej en oseriös bild men jag är väldigt trött på bilden, och väldigt arg,

dock så ser jag väldigt blek ut pga att jag sitter precis vid fönstret ..


I alla fall hoppas resten av er får en lyckad dag !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Latisha Eke och jag bestämmde mig för att börja blogga av egen vija och inte press som det vissa brukar göra. Och i just den här bloggen vill jag dela med mig till resten av folket om vad jag gör om mina vardagar och hur det ser ut i mitt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Kategorier

Besöksstatistik

Omröstning

Är du en ..
 Kille ?
 Tjej?
 Flicka?
 Pojke ?
 Man ?
 Kvinna?
 Tant ?
 Gubbe ?

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Skönhet & massa tips !

om du klickar här så kommer det komma en massa tips om skönhet , mode och mycket mycket mer !
Hoppas ni tycker de är kul att läsa :)

Mode & massak skönhets tips !

Om du tittar in på mina katogerier så kan du hitta en länk där det står skönhet och mode ,där jag skriver om mina, tips om mode och en massa skönhetstips !
Hoppas ni klickar er in där !

Latisha Hissar och Dissar

I mina kategorier så finns det en länk där det står Hissar och Dissar , om ni klickar in där får ni se veckans hiss och diss, där jag skriver om vad jag rekomenderar och vad som har fått mig på bättre humör, de är nästa lite tips om vad jag rekomenderar om att göra och vad jag tycker är dåligt ! Klicka in där och se mer !

RSS

eiu32


Ovido - Quiz & Flashcards