Alla inlägg under mars 2010

Av latisha eke - 31 mars 2010 15:03

Hellojsan ! Ni har väl inte glömmt att jag blir 13 år i dag ? :) Det får ni inte glömma, ett grattis till mig kanske ? :D I allafall har min dag varit toppen, har fått en massa pressenter, av mormor fick jag två fake ljus som går på batterier och dom ser ut som riktigt och dom är jätte fina i vit färg och så fick jag 13 20- lappar av henne. Av mamma så fick jag en t-shirt med tryck den va jätte fin, ett par svarta chinos, och en liten axelbands väska i skinn, suiiper fina pressenter. Och av min lille brorsa så fick jag 3 pack örhängen, stora runda örhängen  i silver guld och svart, btw så har jag dom silvriga på mig nu ;) Sen så hade mamma en till pressent till mig som jag ennu inte fårr öppna. Och strax så ska jag på spa med bästa Amie, ska bli riktigt skönt, planerna vart ändrade igen så nu vart det så att det skulle va spa, men det ska bli skönt !

Nej nu måste jag avsluta, och tack för alla fina grattis sms som alla nära och kära har skickat til mig men jag har inte kunnat svara men tusen tack endå !


Puss !

Av latisha eke - 29 mars 2010 20:27

Hello biatches I'm back ! Vad har ni för er ? Jag själv laddar ner Slumdog millionaire och tittar en massa hemska saker på youtube, typ som tornados och sådant, ganska itressant men svårt att fatta att sådant faktisgt existerar. Men vi ska vara väldigt glada över att vi inte har varken krig eller så mycket faror i sverige. Här kommer ett klipp.



Puuuuussss !!



Av latisha eke - 29 mars 2010 19:28

Hejsan ! Säämsta grejen alltså ! På onsdag så fyller jag ju åroch då var det ju meningen att jag och någon kompis skulle gå på spa, men så blev det minnsa inte utan det är åldersgrens på 20 år så det går inte :/ Där emot så får jag ta med en kompis till bashuset & efter det så äter vi på någon reustrant ( och det är ju jag som bjuder så klart) Allt annat idag har varit fint fint, tjej kvällen vet jag ingenting om nu heller eftersom att de är många som inte kan då, så torsdag till fredag kanske ? för då är vi lediga, för vårat påsk lov börjar ju på fredagen. Vi får se hur det blir med tjej kvällen. Har varit med Erna efter skolan, vi spelade Wii så det var kul, och efter det så satt vi lite vid datan och lyssna på musik, så det satt välldigt fint, ett bra slu på dagen kan man säga. Hoppas kvällen slutar lika fint den också, och i dag är det måndag vilket innebär tråkiga pogram, det är på Tisdagen allt börjar.


Hoppas alla får en fortsätt trevlig kväll, bloggar maybe senare !


Puss !


//Latisha

  

BJUDER STENHÅRT ! (oseriös bild )

  

En till bild, och det får bli dagen outfit, det är ett baslinne från cubus i aprikos färgat och ett par tights.


Av latisha eke - 28 mars 2010 21:05

Hejsan underbara läsare ! Ha faktisgt inte bloggat på ett tag känns det som men de finns andledningar till det.

1. Jag har inte hunnit, dvs plugg.

2. Jag har städat mixa och trixat i rummet.

3. Jag har packat inför stockholm - till pappa.


Bt the way så kom jag hem idag från stockholm. Jag åkte på fredagen och det har varit riktigt kul ! Pappa köpte Wii till oss :D JIPPII ! Vi hade 5 kamp på Wii sports riktigt kul var det :) Sen så har han köpt webb cam till mig också , tuuuuusen tack pappa ! Ja, och i dag innan vi åkte hem ( missade första tåget på grund av lång kö i kassan på station) så stack han till elgiganten och köpte en till wii, så nu har vi den här och en annan där. Kul att köra det faktisgt. Ja. Så bilder av det som har shoppats där kommer i morgon och det lovar jag.


På tal om shopping måste jag förbereda mig för min födelsedags fest. Eller tjej kväll rättare sagt. Och nu är det bestämmt att tjej kvällen är på lördag, och dagen jag fyller år så får jag ta med två kompisar på spa. Jag vet inte riktigt en vilka det är som kan följa med.  Några förslag kanske ?

Ja, hur har erna helg varit ?

Jag lovar att jag ska gottgöra er med massor av bilder, och kanske videos, eftersom att  jag slarvat med bloggningen så ni får inte sluta titta utan ni får hålla extra utkik. Ja så fyller jag år på Onsdag då två av mina kompisar ska få följa med på spa. Eller en .


Men hoppas alla får en trevlig söndags kväll, och kommihåg att ändra klockan till sommar tid nu ! :)


Puss !

Av latisha eke - 24 mars 2010 19:30

Halojsan ! Hur har erna dag ? Det är perfect här ! Hade dock utvecklingsamtal vilket gick super. Hade lite problem med min koncentrarton, och att jag skulle kunna föröka hålla emot mina humörsvegningar. Det är ju inte mitt fel att det finns folk födda till idioter ? Anyway, sista prao dagen imorgon :( Ska bli jätte tråkigt att lämna alla därm för det är underbara barn. Men dom kommer ju att träffa mig då jag hämtar Thevin ibland. Just nu sitter jag och lyssnar på mixade låtar, som är jävligt bra här kommer några av dom.




Gammlaste låten men det var min favorit som liten.


Vad tyckte ni om låtarna KOMMENTERAAAAAAAAAAA !!!


Hoppas alla får en fortsätt trevlig kväll !


P.S Ni suger på att kommentera ..

Av latisha eke - 24 mars 2010 07:50

Hello, biatches, nej jag skoja bara men hejsan ! Godmorgon på er. Ja sitter och äter cornflakes och snart ska jag iväg och "jobba" (praktisera). Sen måste jaggå halv 11 där ifrån för att jag ska ha utvecklingsamtal, och det hatar jag, för det känns som allt skit som har hänt vänder till sig själv så att man själv får all skit och all skuld. Ja i allafall så får ni önska mig lycka till för det. Det finns i stort sett ingentilng mer att skriva eftersom att det bara är morgon, men jag bloggar senare på kvällen !


Ha en bra dag !

// latisha.

Av latisha eke - 23 mars 2010 07:54

Godmorgon solstrålar ! Ja ingen sol är det ute i allafall, det är bara grått överallt. Snart fyller jag år, de är om en vecka på onsdag.  Shit tänkt att det är onsdag i morgon då har helften av veckan redan gått :O Tiden går så himmla snabbt. I allafall så på min födelsedag så får jag ha med mig 4 av mina vänner ner på spa, och senare på kvällen så kommer det fler av mina vänner, och då kommer vi titta på film och sånt där typisgt tjejigt :) Några förslag på en bra film ?   

Ja nu måste jag avrunda, men vilka tycker ni ska få följa med av mina vänner till ett spa, 4 st får följa med, och senare på kvällen kommer det fler. Men vilka tycker ni ? KOmmentera !!


Ha en bra dag !

// latishaeke<3

Av latisha eke - 22 mars 2010 21:03

Haloo mina läsare ! Hur har eran dag vart i dag? Jag förväntade mig att det skulle vara en deppig dag eftersom att skolan hade börjat, men det var det inte. Fick reda på resultatet till matte provet ocg fick godkänt på A-delen och nästa gång så ska jag börjamed B- delen. Och i morgon är det prao, så det ser man fram emot. Jag vet inte om jag har skrivit i tidigare inlägg vart jag ska praoa men jag kommer i allafall att praoa på 6-års lilla björktorps skolan på bubblan, där jag gick för många många år sedan. Och det är fortfarande samma personal som jobbar där och det är det som är roligt för då kommer man liksom till baka och det är så roligt att vara där man en gång för länge sedan har sprungit om kring. Och där går min lille brorsa också, så då får man se hur dagens 6-åringar är :) Så då praoar man där 3 daga : tisdag onsdag torsdag, mellan 8.30 - 15.00 . Det är ju bra tider + lite extra sömn ;)

Vart ska ni praoa då ?

Ja jag skulle bara skriva ett kort inlägg, imorgon så vaknar man halv 8 klär på sig och sedan så drar man sig till "jobbet" (praktikplatsen).


Så alla får ha en fortsätt trevlig kväll !


Puss !!


Presentation


Mitt namn är Latisha Eke och jag bestämmde mig för att börja blogga av egen vija och inte press som det vissa brukar göra. Och i just den här bloggen vill jag dela med mig till resten av folket om vad jag gör om mina vardagar och hur det ser ut i mitt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Omröstning

Är du en ..
 Kille ?
 Tjej?
 Flicka?
 Pojke ?
 Man ?
 Kvinna?
 Tant ?
 Gubbe ?

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Skönhet & massa tips !

om du klickar här så kommer det komma en massa tips om skönhet , mode och mycket mycket mer !
Hoppas ni tycker de är kul att läsa :)

Mode & massak skönhets tips !

Om du tittar in på mina katogerier så kan du hitta en länk där det står skönhet och mode ,där jag skriver om mina, tips om mode och en massa skönhetstips !
Hoppas ni klickar er in där !

Latisha Hissar och Dissar

I mina kategorier så finns det en länk där det står Hissar och Dissar , om ni klickar in där får ni se veckans hiss och diss, där jag skriver om vad jag rekomenderar och vad som har fått mig på bättre humör, de är nästa lite tips om vad jag rekomenderar om att göra och vad jag tycker är dåligt ! Klicka in där och se mer !

RSS

eiu32


Ovido - Quiz & Flashcards