Alla inlägg under januari 2010

Av latisha eke - 31 januari 2010 20:51

Avatar !

  



En mycke spännande fantasy film . Jag själv är inte så inne till fantasy filmer, men just den här filmen var speciell. Det har mycket mycket ( !! ) bra kvalitet , och en mycke bra handling.


Här bjuder jag på trailern :




Av latisha eke - 31 januari 2010 20:35

 



Pssst !! Klicka på bilden för att se den i bättre skick :)

Av latisha eke - 31 januari 2010 19:47

sööndaaaag !

Slö dag helt enkelt, varför ska alltid söndagen vara den här slööiga dagen i veckan ??

Ja en bra fråga eller hur ?

Jaja , förutom att jag har åkt hem i från pappa , så sitter jag nu vid datan och chattar med undebara personer.

Och sen så bloggar jag och är inne på www.bloglovin.se

och kollar de nya inläggen på de bloggar som jag följer :)

Haha !

Snart ska jag duscha och och sedan platta håret. Och efter att jag har plattat håret så ska jag kanske lägga på en ansikts mask, vi får se. Och om jag inte sätter på den nu i kväll så får det bli i morgon på morgonen , så jag blir frisk och fräch inför Lunchen som girlsen och jag ska äta på kebab huset :D

Jaja, har på mij jätte tråkiga kläder, en tjocktröja , pappas gammla, ett par gråa mjukisar med raggsockor. Och så ska jag sätta på kokande vatten för jag ska dricka varm choklad. Mums fillibabba ! :D

Det är så skänt att dricka te eller varm choklad när det är så kallt utomhus :)

men hör så bjuder jag på en liten bild :)


    




Sen kan jag ju alt bjuda på en låt också :)




Vet inte varför jag gillar den här låten, men den är skön på något sätt :)


Så bjuder på denna :) Bara för att jag just råkade lyssna på den <3


Ha det super mega bra !

Av latisha eke - 31 januari 2010 19:30

Hejsan alla sweeta läsare !! :)

Haha sweeta roligt ord jag kom på ellerhur ??

nej , men tänkte bara säga att i morgon kommer vara en klockren dag !

Eftersom att vi börjar skolan halv 1 på dagen :)

Jag och typ måånga fler hela klassen är överlyckliga !! :D

Jag och Girlsen ska ut och äta på kebabhuset .

Det jag vet som ska hänga med nu är :


*Jag

*Erna

*Pernilla

*Lidia

*Medelene

*Emilia

*Michaela


det är dom jag vet för tillfälligt, vi ska träffas halv 11 på stan så jag kan i allafall sova till klockan 8, om jag ska hinna fixa hår och smink :)

Sen så slutar vi dagen kvart i 4, så bra start på veckan i varjefall ellerhur ? :D


Vad ska ni ha för er i morgon då ?

Ja jag kommer i allafall ha en bra dag ! :)


Lots of love !

Av latisha eke - 31 januari 2010 18:42

Hejsan alla läsare :)

Jag har kommit hem från stockholm ! Sköönt, men endå inte, för det va så mysigt att träffa pappa :/

Jaja nu är jag i allafall hemma. På vägen hem till bax till eskilctuna va också kaos, alla demostrerade typ för att de sa att tåget var försenat och att den komer 21 minuter över 3  på eftermiddagen och sen ingen orkar ju förfan inte stå ute i kylan och vänta så klart alla går ner till värmen iställer för att stå på perongen. och sen när klockan var 15 över 3 så stack jag pappa och thevin upp tillbaks till perongen, och vet ni vad som händer då ?? :O Jo tåget åker precis, vet ni hur många det var som missade tåget. Pappa flippade ut, och en annan man och kvinna, och typ alla vi som missade tåget gick ner och klagade och allt, guud vilken folk sammling det var !

Asså jag blir såå himmla irriterad på SJ, dåårar !!


Jaja , nu är jag i allafall hemma och jag är glad över att det inte blev probelm på vägen hem, utan tågresan gick lika bra som den brukar göra, om man bortser från i fredags.


Jaja alla ni får ha det så himmla bra ! Puss och kram !


Av latisha eke - 31 januari 2010 12:36

Hejsan alla läsre !

Just nu itter jag vid datan hemma hos pappa. Det har varit riktigt mysigt här, och vill hällst inte åka hem. Helgen har varit jätte slö ! Har bara suttit vid datan och tv:n och umgåts med farsan och brorsan .

Men det var det värt. Helgerna för min del har alltid varit med kompisar , girls night out eller sleep over. Men har just insett att man kan ta det lungt också,och det va faktiskt bra , efter en stressig vecka i plugget.

Snart ska jag packa väskorna och åka hemmot. Man får hoppas på att det INTE blir några fel på tåget, just därför åker vi så tidigt. Sen när jag kommer hem så ska jag kanske jag ska fika med några nära vänner behöver dessutom prata en hel del med Erna :)


Jaja ,tåget klockan 3 ska jag åka hem med, så då bloggar jag direkt när jag kommer hem !

Allafår hadet så bra under tiden !


Och håll tummarna på att vi kommer em utan några tågbyten :)


 Puss o kram !



Dagens låt får bli : Ke$ha - Party at the rich dude's House


Av latisha eke - 29 januari 2010 21:53

Hejsan alla bloggläsre !

Nu ska jag berätta vilken katastrof det var att ta sig till stockholm från Eskilstuna :O

Allt började bra, vi åkte från station till station vid flemingsberg började det , . Först så kom tåget inte in på stationen  den stannade mitt ute i ingenstans.

Sen efter det, så kom den in på flemingsberg perong, men så började de prata i högtalarna att det var något tekniskt fel på tåget och tt de kommer släcka alla lampor och helt enkelt stänga av hela tåget. Så blev det helt svart i tåget , och så kunde tåget inte röra sig så man var tvungna att pendla ( ta pendeltåget) in till Stockholm Central. Sen fattade jag ingenting hur jag skulle gå eller något, eftersom att jag och Thevin åkte själva. Pappa va på stockholm central och va jätte orolig mamma med, och så ringde dom och ringde dom , och thevin började gråta för jag visste inte hur man skulle gå . jag var skiit rädd tänkte en massa saker, typ tänk om vi kliver på fel pendel tåg och allt. Men som tur var så träffade jag min kompis Nun , från min gammla klass i 6:an, så hon skulle till stockholm Central , så vi åkte med henne , och så kom vi äntligen fram. Alltså guud vet ni hur länge jag oh thevin fick sitta på det där jävla tåget ?? :O

Ja ja nu är jag i alla fall, här, pappa bor i Rinkeby Stockholms gettho ! Bara Blattar överallt inte en enda blond ! Välkommen hem :D

Jaja ,det fick bli ett snabbt inlägg :P




Saknar er tjejor ! :)



  


Och julia kommer hem på måndag jiiipiii ,nu får man bara hoppas på att hon får en bra flygresa, kom hem hel bara ! :D


Skriver mer senare!


//Kram.latishaeke<3

Av latisha eke - 29 januari 2010 07:19

Godmorgon alla läsare !

Vet ni vad ?

Förut va det typ 30-40 besökare om dagen ! Just därför tycker jag att ni ska fortsätta kolla min blogg !

Nu ska jag vräka in inlöägg så oftast som det bara gååår !!Hoppas ni gillar det :)

Ja klockan är 20 över 7 på morgon , jag vaknade 5 i 7 och jag har redan fixat mig :D

Jag har kläder, håret och sminket på plats !

Ja , vill ni veta en sak ?? På måndag så börja vi halv 1 på dagen :O Och slutar kvart i 4 :D faan va nice ellerhur ?

Jag och girlsen : Madelene : Pernilla , Michaela, Lidia, Erna, Sussi, Emilia , och kanske simone ska gå och äta innan skolan , typ  på kebab huset eller någe sånt :)

Det ska bli kul , fast vet inte om de är flera som ska hänga med, typ som sofia och linda, vi får se, men ni kan jue alltid hänga på ? :D

Jaja, nu sitter jag och lyssnar på min underbara spotify listor, som jag är gryymt förälskade i <3

Och så bloggar jag och är inne på www.blogglovin.se

det är en sida där man följern andras bloggar ahahaha :)

ärligt talat så är det gryymt bra at ha den , för då ser man hur många nya inlägg te.x foki har, osv med alla dom andra man följer :)

Själv så följer jag : KENZA, Blondinbella och Foki

sen mina egna vänner, typ erna madde och julia !


Alla ni får ha det så bra ! Så ses vi senare i dag :)


//Puss o kram

         love latisha <3

Presentation


Mitt namn är Latisha Eke och jag bestämmde mig för att börja blogga av egen vija och inte press som det vissa brukar göra. Och i just den här bloggen vill jag dela med mig till resten av folket om vad jag gör om mina vardagar och hur det ser ut i mitt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Omröstning

Är du en ..
 Kille ?
 Tjej?
 Flicka?
 Pojke ?
 Man ?
 Kvinna?
 Tant ?
 Gubbe ?

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Skönhet & massa tips !

om du klickar här så kommer det komma en massa tips om skönhet , mode och mycket mycket mer !
Hoppas ni tycker de är kul att läsa :)

Mode & massak skönhets tips !

Om du tittar in på mina katogerier så kan du hitta en länk där det står skönhet och mode ,där jag skriver om mina, tips om mode och en massa skönhetstips !
Hoppas ni klickar er in där !

Latisha Hissar och Dissar

I mina kategorier så finns det en länk där det står Hissar och Dissar , om ni klickar in där får ni se veckans hiss och diss, där jag skriver om vad jag rekomenderar och vad som har fått mig på bättre humör, de är nästa lite tips om vad jag rekomenderar om att göra och vad jag tycker är dåligt ! Klicka in där och se mer !

RSS

eiu32


Ovido - Quiz & Flashcards