Alla inlägg under februari 2010

Av latisha eke - 28 februari 2010 21:15

Hejsan alla läsare ! Jag har precis duchat så att jag är ren och fräch till skolan i morgon. Ska bli kul, men endå inte. Önskade att lovet kunde vara längre, men man förnöja sig med detta ! :) Sen börjar basketen också, så det är ju också en bra grej med att lovet är slut. JA nu ska jag fixa lite i mitt rum, och i garderoben. Sen så ska jag hänga upp kläder för hela veckan. Alltså jag hänger upp kläder som ska andvändas denna vecka alltså outfits för en dag på en galje. A lite kompliserat men så att jag inte ska få beslutsångest på morgonen !

Nej tänkte bara slänga in ett litet inlägg !


Så alla får sova så gott, och för er som är väkna så önskar jag er en fortsätt trevlig kväll !


//Pussar från latisha !

Av latisha eke - 28 februari 2010 12:23

Hejsan ! Jag befinner mig hemma hos madde och emelie. Jag glömmde skriva igår att jag skulle sova över här, men vi har haft jäävligt kul. Emelie var med oss hela tiden men hon är jätte rolig för hon flummar hela tiden :)

Ja och jag ska kanske sova över här tills i morgon också =) Så det ska bli en toppen kväll igen isånnafall !


Hur har eran helg varit då ?

Min har varit jätte bra !


Ha en fortsätt trevlig söndag, bilder och videos kommer säkert senare i et annat inlägg !


Puss !   

Av latisha eke - 26 februari 2010 17:49

Hejsan alla läsare! Just nu befinner jag mig hemma hos mormor. Det är kul. Annars så har jag somsagt varit på stan med Madde( www.maadelenee.bloggplatsen.se )och vi åt lunch och pratade om allt mellan himmel och jord. Sen somsagt så köpte jag ett armband från Ur & Penn. Men bild på armbandet kommer i morgon då jag åker hem. Men detta får bli sista inlägget för ikväll, för jag ska spendera tid med morbror och mormor ! Ja alla får ha en iktigt riktigt trevlig fredagskväll!

Nu e det Fredags mys !!


Kramar i stora lass! 

Puss ! --> 



Av latisha eke - 26 februari 2010 15:59

Hejsan, jag har precis kommit hem från stan med madde :) Vi åt lunch på Mcdonald's sen gick vi runt lite. Själv så kköpte jag ett armband för 25:- på Ur & Penn, bilder kommer sen. Jag har precis packat å mormor kommer vilken sekund som hällst !

Nu måste jag avrunda jag bloggar senare där !


Puss!

Av latisha eke - 26 februari 2010 11:18

Hejsan bloggen och alla läsare! Har precis duchat och håller på och fixar mig. Madde kommer snart hit, vi ska vara ett tag, sen kilar vi ner på stan och käkar lunch

Sen kommer vi förmodligen fastna där ett tag då kommer vi nog titta runt i affärer.

Dagens outfit kommer i ett annat inlägg !


Ha en trevilg Fredag !


/Puss !


Av latisha eke - 25 februari 2010 23:39

Hejsan ! NU är detta sista inlägg för i kväll. Jag ska stänga av datan och titta på tv. Imorgon blir det madde.:) Och hem till morbror och mormor, ska bli jätte kul och träffa dom för det va så länge sen ! och vi ska sova där också ennu roligare !   

Ja som  sagt som ni kanske ser så har jag en ny designe och en ny header. Det får se ut såhär för tillfälligt. Ska ta riktigt bra bilder och lägga ner til på en riktigt bra header. Men det få bli någon annan dag !

Alla får ha det en fortsätt trevlig torsdags kväll. Hoppas ni har gottat er nog från bloggen i dag!


God natt !

Puss!

Av latisha eke - 25 februari 2010 22:43

Hejsan alla läsare ! Tänkte visa bilder från dagens shopping. Bilderna är inte precis de bästa eftersom att jag tog dom nyss det är mörkt ute och i mitt rum, men bättre bilder kommer en annan dag. Jag ska endå ha på grejer som jag har köpt i dag till dagen outfit i morgon    Men här kommer bilderna :


    


Örhängen- Ur & Penn, 20:- | Piece örhängen Silvriga.

Ring- Ur & Penn 20:- | En svart ros med diamanter på.


  


Hårnålar- Ur & Penn 10:-  | Bråns färjade hårnålar finns i bråns och i vit färg.


  


T-shirt's- Stadium 3 för 99:-  | En röd, Vit och Mörk blå T-shirt. Tränings tröjor.


  

Svarta Jeans- Gina Tricot 200:- | Svarta Jeans finns samma modell fast i mörkblå.


  

Shorta- Ginta tricot 149:-  | Finns samma modell fast andra färger, grå grå randigt blå rutigt osv.


  

Stickad tröja- Gina Tricot 149:-  | Långärmad tröja i Aprikos färg. Finns samma modell i andra färger.


Sen så köpte jag batterier också, fast jag orkade inte ta kort på dom , pris : 30 :- på ur & penn


Ja det var dagens shoping !

Puss !



Av latisha eke - 25 februari 2010 15:14

Hejsan, i dag skulle jag vart med madde fast jag stack ner på stan med mamma. Först var jag hos tandläkaren, hade inga hål som tur är ! Allt är bra, och jag kanske ska få tandställning för att jag vill få ihop mina frammtänder har ju mellanrum som sagt. Men sen efter tandläkaren så prommenerade vi ner till stan och shoppade loss. Bilder kommer när min mobil är hemma. Och nu har jag precis kommit hem. Och madde är på väg hit. Vi ska va ett tag. De var länge sen vi va så det ska bli kul !


Nu sdka jag avsluta ha en bra dag !


Puss !

Presentation


Mitt namn är Latisha Eke och jag bestämmde mig för att börja blogga av egen vija och inte press som det vissa brukar göra. Och i just den här bloggen vill jag dela med mig till resten av folket om vad jag gör om mina vardagar och hur det ser ut i mitt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Omröstning

Är du en ..
 Kille ?
 Tjej?
 Flicka?
 Pojke ?
 Man ?
 Kvinna?
 Tant ?
 Gubbe ?

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Skönhet & massa tips !

om du klickar här så kommer det komma en massa tips om skönhet , mode och mycket mycket mer !
Hoppas ni tycker de är kul att läsa :)

Mode & massak skönhets tips !

Om du tittar in på mina katogerier så kan du hitta en länk där det står skönhet och mode ,där jag skriver om mina, tips om mode och en massa skönhetstips !
Hoppas ni klickar er in där !

Latisha Hissar och Dissar

I mina kategorier så finns det en länk där det står Hissar och Dissar , om ni klickar in där får ni se veckans hiss och diss, där jag skriver om vad jag rekomenderar och vad som har fått mig på bättre humör, de är nästa lite tips om vad jag rekomenderar om att göra och vad jag tycker är dåligt ! Klicka in där och se mer !

RSS

eiu32


Ovido - Quiz & Flashcards