Alla inlägg den 7 maj 2010

Av latisha eke - 7 maj 2010 15:28

Hejsan, samma rubrik som i morse hehe ! Men jag tror nog inte att jag nämnde att jag och Julia Parksjö ska sova över hos underbara Madde så det ska bli jätte kul. Fast först så ska jag städa mitt rum sen så tar jag och Julia sällskap till henne, fast först ska vi förbi godisland eller någon annan affär där man kan köpa godis och så tror jag att hennes pappa skulle sjussa oss hem till madde  eftersom att hon bor vid årby nästan och det är ju andra sidan stan alltså stan där man går och shoppar ;)


10 snabba !

Vad gör du just nu : Sitter vid datorn

Vart är du just nu : Hemma i mitt rum

Vem är du med just nu : Ingen

Är det någon i samma rum som dig : Ja min mamma ligger i min säng ^^

Dagens bästa : Jag och Emilia bråka ^^

Dagens fail : Sjunga på musiken..

Dagens skratt : Simone : "Jag har olika skratt varje vecka"

Dagens tråkigaste : Lektionerna

Da gens humör : Ganska bra .

Dagens utseende : Latisha.


Hoppas ni nöjer er tillfälligt, många bilder kommer i morgon eller senare ikväll, när jag sover hemma hos madde !

Vad ska ni göra i dag, det är ju en fredag och då brukar man ju hitta på någonting kul ellerhur ?

Av latisha eke - 7 maj 2010 07:31

Har ni sovit gott ? Jag ha gjort det förutom att jag alltid blir väckt iriterande av min väckarklockas läte. Första lektionen är idrott och då ska vi springa 2,7 kilometer ! Jag har klarat att springa den non stop ! Men min kondition är inte världens bästa just nu men i alla fall ! Så bloggar jag när jag kommer hem, för att jag har typ bråttom nu och måste typ skynda mit till skolan nu, typtyptyp haha nej jag skjoa bara men men.. vi hörs senare !

Hoppas ni får en bra dag !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Latisha Eke och jag bestämmde mig för att börja blogga av egen vija och inte press som det vissa brukar göra. Och i just den här bloggen vill jag dela med mig till resten av folket om vad jag gör om mina vardagar och hur det ser ut i mitt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Kategorier

Besöksstatistik

Omröstning

Är du en ..
 Kille ?
 Tjej?
 Flicka?
 Pojke ?
 Man ?
 Kvinna?
 Tant ?
 Gubbe ?

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Skönhet & massa tips !

om du klickar här så kommer det komma en massa tips om skönhet , mode och mycket mycket mer !
Hoppas ni tycker de är kul att läsa :)

Mode & massak skönhets tips !

Om du tittar in på mina katogerier så kan du hitta en länk där det står skönhet och mode ,där jag skriver om mina, tips om mode och en massa skönhetstips !
Hoppas ni klickar er in där !

Latisha Hissar och Dissar

I mina kategorier så finns det en länk där det står Hissar och Dissar , om ni klickar in där får ni se veckans hiss och diss, där jag skriver om vad jag rekomenderar och vad som har fått mig på bättre humör, de är nästa lite tips om vad jag rekomenderar om att göra och vad jag tycker är dåligt ! Klicka in där och se mer !

RSS

eiu32


Ovido - Quiz & Flashcards