Alla inlägg den 6 maj 2010

Av latisha eke - 6 maj 2010 19:14

Jiipiii ! Efter att jag hade kommit hem från en lång och rolig dag med Simone, Markus och Mattias, så fick jag konstigt nog en pressent från mamma. Mitt från ingenstans så fick jag bara den, utan att det är något speciellt eller något sånt. Jag fick klänningen jag ville ha på avslutningen. Guuud jag är såå himmla glad ! Jag börja nästan skrika, eller nästan jag gjorde nog det. Mamma hade ju sagt tidigare till mig att hon inte kunde köpa det den här månaden, och jag hade lagt undan klänningen i 4 dagar på JC, och tyckte att det bara var i onödan, men det var det visst inte. Bjuder på en bild lite längre ner i inlägget   Ja som sagt så har jag varit i skolan och direkt efter lunchen skulle vi ner till sport hallen där skol DM var igång och stålforsskolan vann såklart och det var i handboll, lite tråkigt att titta på men i alla fall fattade ju ingenting efter som att jag själv är ett basket freak och bara fattar den sporten hehe. Direkt efter skolan (slutade 20 i 3) så sticker jag och Simone till bibblan och sedan tar vi bussen hem till henne. Där "pluggade vi" och sedan hoppade vi stuttsmatta och jag tittade på när simone blev väldigt skrattglad *flumm* och började hoppa omkring haha ! I alla fall senare så kom Markus och vi satt och spela data, sen så stack vi ut igen och hoppa stutts matta och simones lillebrorsa Matias var också med. Man får tacka för en väldigt underbar dag hörreni! Och tyvärr så glömmde jag ta bilder där men i alla fall så hoppas jag att ni är nöjde med bilder på klänningen ?


 


En bild på hela klänningen, den ser ganska kort ut nu men densitter perfekt på !


 

Och en bild när den sitter på, jag vill dock tillägga att bilden inte var så bra och det var ganska svårt att ta med webbcamen så hoppas ni nöjer er endå !


Dagens låt :

b.o.b - Nothing on you .

Väldigt bra lår, jag vill dock tacka Amie som visa mig låten eller jag hade hört den tidigare men visste inte vad den hette så tack såmycket Amie


Hur har erna dag varit då ? Har det hänt något speciellt ?


Psst ! Glömmde visst berätta att klänningen är köpt från JC och kostar 299:-








Av latisha eke - 6 maj 2010 08:14

Hejsan ! Sorry för i går och att jag inte bloggade i går. Men jag orkade inte och hade inte tid. För jag hämtade thevin från skolan, och sen så fixade vi mellis och kaffe till mamam så vi fikade hemma. Sen skulle mamma till friskis och svettis och thevin följde med och tittade på hennes träning sammtidigt som jag tog sällskap med dom till stan där jag skulle köpa galjer. Jag köpte från Kappahl 2 :- styck så jag köpte 12 st, plus så fick jag med tre st till på köpet ^^ Sen jhar jag rensat hela min kalabalika garderob, och snacka om att den var stökig. Så jag tog ut allting vek alla mina kläder damsugade och allt där inne. Sen var jag klar lagom tills Grey's Antomy började och efter det kom ju celebrity rehab whit dr drew. Man får se kändisar som har problem med drogor och dom är innlagda på rehab. I alla fall så ska jag till skolan i dag och vi lslutar 20 i tre, då kan jag även visa bilderna från i går och i dag. Jag ska ta och börja bättra mig med bilder faktiskt från och med nu ska ja lägga in minst en bild per dag ! 


Latishas outfit today is :

 

Smycken ; Sebra örhängen. (mammas)


 

Rosa tunika - Gina tricot

Svarta tights - Cubus

Väst  - mammas


Så hoppas ni är nöjda än sålänga ha en bra dag !   






Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Latisha Eke och jag bestämmde mig för att börja blogga av egen vija och inte press som det vissa brukar göra. Och i just den här bloggen vill jag dela med mig till resten av folket om vad jag gör om mina vardagar och hur det ser ut i mitt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Kategorier

Besöksstatistik

Omröstning

Är du en ..
 Kille ?
 Tjej?
 Flicka?
 Pojke ?
 Man ?
 Kvinna?
 Tant ?
 Gubbe ?

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Skönhet & massa tips !

om du klickar här så kommer det komma en massa tips om skönhet , mode och mycket mycket mer !
Hoppas ni tycker de är kul att läsa :)

Mode & massak skönhets tips !

Om du tittar in på mina katogerier så kan du hitta en länk där det står skönhet och mode ,där jag skriver om mina, tips om mode och en massa skönhetstips !
Hoppas ni klickar er in där !

Latisha Hissar och Dissar

I mina kategorier så finns det en länk där det står Hissar och Dissar , om ni klickar in där får ni se veckans hiss och diss, där jag skriver om vad jag rekomenderar och vad som har fått mig på bättre humör, de är nästa lite tips om vad jag rekomenderar om att göra och vad jag tycker är dåligt ! Klicka in där och se mer !

RSS

eiu32


Ovido - Quiz & Flashcards